REKLAMA
Znaleziono 2164 wyników
Kraków: Jest decyzja w sprawie tramwaju wzdłuż Alej Trzech Wieszczówartykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Jest decyzja w sprawie tramwaju wzdłuż Alej Trzech Wieszczów
Pod koniec marca urzędnicy miejscy rozstrzygnęli przetarg na autora koncepcji linii tramwajowej wzdł...
Niemiecka firma wybudowała fabrykę pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka firma wybudowała fabrykę pod Wrocławiem
W Aglomeracji Wrocławskiej powstała kolejna nowa fabryka. Niemiecka firma hubergroup wybudowała w No...
Korekta rozkładu już w tę niedzielę. Koleje Dolnośląskie wracają z wagonem rowerowymartykuł
Pokaż artykuł
Korekta rozkładu już w tę niedzielę. Koleje Dolnośląskie wracają z wagonem rowerowym
12 marca wchodzi korekta rozkładu jazdy, podczas której powróci m.in. wagon rowerowy! Na wycieczkę do czeskiego Adršpach będziemy mogli wybrać się już w czerwcu.
Gliwice Łabędy. Będą lepsze podróże przez stację i sprawniejszy przewóz towarówartykuł
Pokaż artykuł
Gliwice Łabędy. Będą lepsze podróże przez stację i sprawniejszy przewóz towarów
Zwiększy się dostęp do kolei dla mieszkańców Gliwic. Powstanie nowy przystanek w mieście. Usprawnią się przewozy towarowe w aglomeracji gliwickiej. Stacja Gliwice Łabędy zyska bezpośrednie połączenie z gliwicką stacją Port. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z wykonawcą prac budowlanych. Wartość inwestycji to 425 mln zł ze środków budżetowych.
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Dolny Śląsk: W Żmigrodzie powstanie kolejowy tor testowy do prędkości 300 km/h?artykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: W Żmigrodzie powstanie kolejowy tor testowy do prędkości 300 km/h?
Hyper Poland – firma, która chce wprowadzić do komercyjnego użytku kolej magnetyczną w Polsce,...
W Mielcu wybudowany zostanie nowy przystanek kolejowy. Bliżej koleją do pracy i szkołyartykuł
Pokaż artykuł
W Mielcu wybudowany zostanie nowy przystanek kolejowy. Bliżej koleją do pracy i szkoły
Mielczanie zyskają nowy przystanek – niebawem ruszają prace budowlane. Powstanie dodatkowy punkt zatrzymywania się pociągów, który zwiększy dostępność mieszkańców do kolei i ułatwi komunikację. Budowa przystanku, to inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za nieco ponad 3 mln zł, realizowana w ramach "Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025".
Na trasie z Wrocławia do Opola wybudowany zostanie nowy przystanek kolejowy Oława Zachodniaartykuł
Pokaż artykuł
Na trasie z Wrocławia do Opola wybudowany zostanie nowy przystanek kolejowy Oława Zachodnia
Pociągi zatrzymają się na dodatkowym przystanku w Oławie. Dzięki inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z "Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” nowy przystanek Oława Zachodnia za dwa lata zwiększy dostęp do kolei. Podpisano umowę za ponad 9 mln zł netto na projekt i budowę nowego przystanku na trasie z Wrocławia przez Oławę w kierunku Opola.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Szerszy tunel kolejowy na trasie Wrocław – Jelenia Góra to sprawniejsze podróże w Karkonoszeartykuł
Pokaż artykuł
Szerszy tunel kolejowy na trasie Wrocław – Jelenia Góra to sprawniejsze podróże w Karkonosze
W czerwcu czekają nas sprawniejsze podróże w Karkonosze. Poszerzyliśmy tunel na trasie Wrocław – Jelenia Góra, po której dziennie kursuje ponad 30 pociągów. Zastosowana technologia prac tunel w tunelu do minimum ograniczyła zmiany w komunikacji. Na inwestycję prowadzoną w masywie Góry Tunelowej przeznaczyliśmy ok. 130 mln zł ze środków budżetowych.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Remont dworca kolejowego w Dąbrowie Górniczejinwestycja
Pokaż inwestycję
Remont dworca kolejowego w Dąbrowie Górniczej
Dąbrowa Górnicza, Kolejowa
Verdiinwestycja
Pokaż inwestycję
Verdi
Warka, Armii Krajowej
PKP PLK budują nowy przystanek w Katowicach. Wkrótce prace obejmą ważne dla miasta wiaduktyartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK budują nowy przystanek w Katowicach. Wkrótce prace obejmą ważne dla miasta wiadukty
Bezpieczne podróże, nowe przystanki kolejowe, dodatkowa para torów – to zaledwie kilka z korzyści, jakie przyniesie modernizacja linii kolejowej na odcinku od Będzina do Katowic Piotrowic. Prace są już prowadzone m.in. w Katowicach Morawie. Od września rozpocznie się przebudowa wiaduktów w Katowicach. Zadanie jest realizowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Dofinansowanie pochodzi z UE w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
REKLAMA